Catering

Har precis käkat lunch med "Peter", han tog återigen upp det faktum att han absolut inte vill ha någon svensexa. Jag, som en god vän, nickade förstås instämmande och sa att vi absolut inte kommer ordna någon svensexa. Han verkar ha köpt min lilla föreställning, så nu hoppas jag slippa höra hans tjat om det i fortsättningen.

Resten av lunchen gick åt till att prata om catering inför deras bröllop och vilken typ av mat de skulle ha, skulle det vara buffé kanske? Jag föreslog tex-mex buffé, men av någon anledning höll han inte med mig... Tacos som är så gott! :-)

Han bad mig kolla om jag känner någon som kan tipsa om bra catering-firmor. Eftersom han inte är helt hemma när det gäller att använda Internet, får jag väl Googla lite åt honom. Så om du vet någon bra catering firma så får du gärna tipsa i kommentarsfältet.

Inga kommentarer: