Möhippa!

Jag har fått lite frågor om den möhippa som Leifs blivande fru ska utsättas för och om jag har några tips. Kanske ska vi även fixa världens bästa möhippa? Egentligen är det ju ganska lite som skiljer en svensexa och en möhippa åt. Åtminstone i min värld. Jag tror inte att killar helst av allt vill åka go cart och tjejer helst vill få massage. Jag tror att det bästa tipset för både möhippor och svensexor är att se till att få en trevlig och mysig dag där man gör något som man inte hade unnat sig själv, eller ens kommit på tanken att göra för sig själv. Sen finns det förstås saker för både en möhippa och en svensexa som är direkt opassande beroende på vem som ska utsättas för spektaklet.

1 kommentar:

Callisto sa...

Orientalisk dans är populärt på möhippor. Alltså, bruden och väninnorna får en lektion och bruden får dansa i fina kläder. :)