Svensexa ute i backarna står...

...niger och säger att nu är det vår. :-)

Skämt och sidor så verkar det som om alla planerar en svensexa just nu. Det märks när man ska försöka boka aktiviteter till Leifs svensexa. Det märks också när man pratar med kollegor på jobbet. Har folk inget bättre för sig än att försöka bräcka vår svensexa? Det är nästan så att man blir lite less och känner för att lägga ner allt och åka någon annanstans, typ en stuga i Bohuslän och bara softa. Det skulle bli en annorlunda svensexa, det är en sak som är säker. "Hej Leif, din svensexa består av en stuga i bohuslän och lite folköl..." Fan vet om han inte skulle tycka att de var rätt schysst.

Nåja, några motgångar med att boka paintball och sudukokurs ska väl inte hindra oss.

3 kommentarer:

Anonym sa...

På min svensexa var det inget snack om att vi skulle stänga in oss allihopa i en schysst stuga och bara umgås en hel helg. Hur trevligt som helst om du frågar mig.

Anonym sa...

Bra blogg! Titta gärna på min svensexa.n.nu

eventbyrå sa...

Tack för att dela detta med oss. Jag har tyst njöt av upplevelsen avatt läsa din blogg hittills. Kanske någon klippa anteckningar längst ned skulle vara ett värdefullt tillägg att sammanfatta de lärdomar ...oavsett jag kommer att kontrollera tillbaka hit så fortsätt medförtjusande arbete, dina läsare uppskattar det ...