Fejka Bungy Jump

Jag fick ett tips inför Leifs svensexa att kolla upp det här med bungy jump. Jag har hört rykten att man kan fejka ett bungy jump, där den stackars Leif under ett par minuter luras att tro att han ska hoppa bungy jump, men väl uppe i kranen kommer han i sista sekunden få ett telefonsamtal som säger åt honom att komma ner. Har ni andra tips på hur man kan fejka olika aktiviteter på en svensexa? Jag tror att det kan vara schysst att börja svensexan med ett sådant trick. Tanken är ju att få Leif att tänka "Shit, det kommer bli en sån där förnedringssvensexa där jag tvingas göra en massa saker som jag inte vill..." Sen kommer det förstås bli rena motsatsen och istället bli VÄRLDENS BÄSTA SVENSEXA!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hörde om en kille som fick en ögonbindel på sig. När den togs bort satt han på kajkanten med vattensidor på och fick tampen i handen. Båten drog i väg i full fart och han hade 10 sekunder på sig att fatta läget medan tampen rullades ut...tampen var dock fast i kajen och löst fastsatt i båten