Manlig tävling

Vi känner att vi behöver ha något inslag av vanlig hederlig manlig tävling på Leifs svensexa. Vi väljer idagsläget mellan ett antal olika tävlingsmoment och vi kan inte riktigt komma överens. Vi är däremot överens om att det måste tävlas, man mot man, och vi vill INTE åka go cart eller folkrace.

Här är tävlingsmomenten vi väljer mellan:
- Fäktning (sjukt kul, men lite gay varning)
- Curling (sjukt svårt och lite gubbigt)
- Bågskytte (alla har vi väl lekt Robin Hood)
- Lerduveskytte (Men vi har redan planer på luftgevärsskytte)
- Boxning (men med tanke på allas fysik så skulle vi nog mest skratta ihjäl oss...)

Vad tycker ni?

6 kommentarer:

Anonym sa...

titelmatchen.se har brottning, boxning, dans och impro i stockholm

Anonym sa...

Hittade hit när jag sökte efter bloggar om möhippa. Kul att läsa om er planering. Verkar blir en kanon-sexa. Vi har precis startat upp en möhippeblogg, men tyvärr kan jag inte länka dit eftersom vi av säkerhetsskäl stängt den. men visst är det kul med planeringen!

Anonym sa...

Efter att ha grubblat under dagen, Gräva grävmaskin. Han kanske ska gäva fram något. Mannen i mitt liv blir i alla fall sjukt lycklig när han pratar om grävmaskiner, och hans kompis är om möjligt snäppet värre.

Anonym sa...

ordna en Las-Vegas kväll med pokerturnering! oförglömligt spännande för alla som aldrig upplevt en pokerturnering. www.eventpoker.se

annars; lycka till med svensexan

Anonym sa...

hejsan, jag är intresserad av att köpa länkar på den här bloggen. Maila mig på tim@skydiver.se

Anonym sa...

Jag tycker gokart är en klar sak att göra :)

hitta en sida www.turistmal.se som har massa exempel på vad man kan göra